Savoir vivre – zachowanie w biurze, cz. 1

Savoir vivre – zachowanie w biurze, cz. 1

19 kwietnia 2018 Wyłącz przez Dorota
bhp zabrze Renomowana kancelaria adwokacka wrocław przy ulicy Piłsudskiego

Nasze zachowanie w pracy wpływa na to, jakimi jesteśmy współpracownikami i jak postrzegają nas inni. Powiedzenie „jak Cię widzą, tak Cię piszą”, jest tu jak najbardziej aktualne. Jeśli chodzi o savoir vivre w pracy, to jest tutaj kilka najważniejszych zasad, jakich należy przestrzegać. Najistotniejsze zasady dobrego zachowania w biurze mówią między innymi o tym, że biurko i przestrzeń wokół niego należy utrzymywać w czystości.

uczelnie poznań

Niedopuszczalne jest, aby na biurku leżały rzeczy prywatne, za wyjątkiem kilku drobnych przedmiotów, takich jak telefon lub zdjęcie bliskiej osoby. Spożywanie posiłków należy ograniczyć do miejsc specjalnie do tego przeznaczonych jak: stołówka, kuchnia itd. Jeżeli pracodawca nie zapewnia tego typu pomieszczeń i nie mamy możliwości skorzystania z pobliskiego lokalu gastronomicznego lub też ze względów finansowych lub innych nie chcemy z takich lokali korzystać, powinniśmy zapytać współpracowników, czy nie będzie im przeszkadzało, jeśli zjemy przy biurku. Należy przy tym pamiętać, że do pracy zabieramy posiłki, które nie wydzielają intensywnych zapachów.